CA

Recull gratis a botiga. Troba la teva botiga més propera i estalvia't el transport.

¡Compra online i recull GRATIS!

La teva botiga: Cerca la teva botiga de recollida

enrere

enrere

Condicions de Compra

Optimus Ferreteria  és el servei que ofereix la cadena de ferreteria Optimus per poder comprar per via online.

Per poder comprar per la nostra pàgina online, solament has de navegar pels nostres milers de producte que t'oferim, escollir els que més t'interessin i afegir-los al carret de compra. ¡¡Així de fàcil!!.

Per poder finalitzar la teva compra, segueix els passos que t'indiquem a l'apartat de comanda online i per concloure tria la teva opció de lliurament o recollida de la comanda. No hi ha establert un import de mínim de comanda.

“OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” remetrà als clients la factura de compra dels productes adquirits al costat de la comanda corresponent, al moment del lliurament.

Tens diverses opcions de recollida o lliurament de la comanda:

  1. CLIC & COLLECT: pots recollir la teva comanda en qualsevol de les botigues Optimus. Has de seleccionar la botiga, segons el teu criteri de proximitat o client habitual d'aquesta botiga, i esperar al fet que t'avisem per poder recollir-ho. Si estàs geolocalitzat o registrat en una botiga Optimus, per defecte sempre et sortirà la botiga que has seleccionat. (podràs canviar l'opció sempre que vulguis). Aquesta opció de recollida en botiga NO té costos de transport.
  1. Lliurament a domicili: si tries l'opció de lliurament a domicili, solament has de seleccionar amb un “click”. Et demanem que omplis les dades i ens efectuarem el lliurament.

Actualment la nostra cobertura de venda online, lliurament de domicili i recollida en botiga, està disponible per a Península i Balears.

En les botigues situades a Andorra, Canàries, Ceuta i Melilla de forma temporal, no tenen opciò de click&collect ( recogida en botiga). Si vols fer una comanda has de contactar directament amb la botiga per tramitar la comande, pagament i recollida.

Podràs efectuar el pagament triant diferents opcions:

  • Targeta de crèdit i dèbit: VISA, MASTERCARD i VISA ELECTRON.
  • PAYPAL
  • Fraccionant els pagaments mitjançant el servei de FACILY PAY. La solució de pagament senzilla, ràpida i segura amb la qual pots pagar la teva compra a 3, 4 o 6 terminis amb la teva targeta bancària a partir d'un import de 90 € i fins a 2.500 €.

Com a sistema de pagament electrònic, “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” utilitza els serveis de processament de pagaments a través de la passarel·la de pagament de comerç electrònic de Redsys. Totes les dades proporcionades a aquests efectes són encriptats sota el protocol SSL ("Security Socket Layers") per garantir la màxima seguretat dels mateixos, no podent ser interceptats durant la seva transmissió per la xarxa..

Pagui les seves compres de forma segura mitjançant la plataforma PayPal. Un sistema segur, ja que pot comprar amb total seguretat sense facilitar les dades de la seva targeta de crèdit, i compri també de forma senzilla, efectuant el pagament de les seves compres en segons.

Preus de venda online

Els preus de venda al públic (PVP) sempre estaran actualitzats a la web oferint les millors ofertes que puguem realitzar. Tots els preus tenen l'IVA inclòs en el PVP.

Aquesta política de preus de venda és per a la web oficial de “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” Optimus Ferreteria

Les ofertes sobre productes i articles determinats es mostraran en les seccions o apartats d'ofertes de “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” .” o s'indicarà en la fitxa del producte o servei i, si no s'indica el contrari, seran vàlides mentre es mostrin en pantalla.

Les botigues físiques poden tenir diferents PVP´s, sempre per motius d'afectació de la competència en zones geogràfiques o per promocions locals que puguin realitzar.

Confirmació de comanda

Immediatament després que s'ha efectuat el pagament, triat l'opció de recollida o lliurament i la comanda s'ha gravat correctament, rebràs un correu electrònic de confirmació de la teva comanda. Assegura't que l'adreça de correu electrònic i el telèfon de contacte de la teva comanda és correcte. De la mateixa manera revisa la teva carpeta de spam com a correu no desitjat.

Disponibilitat de producte i garanties

Tots els productes que surten com a opció de compra a la web tenen disponibilitat d'estock garantida. Els productes seleccionats com “producte en disponibilitat en botiga” són productes que solament tenen venda en les botigues físiques. Consulti aquest servei en el mapa de botiga.

Si per algun motiu, un producte la disponibilitat del qual ha estat confirmada i a l'hora de preparació de la comanda s'hagi esgotat o alterat l'estoc per motius aliens a la nostra voluntat; “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” contactarà amb tu per oferir-te les possibles solucions i junts acordem el millor per a tu.

Garanties de producte: “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” t'ofereix exactament les mateixes garanties de producte que ofereix la venda en botigues físiques.

Tots els productes tenen com a mínim dos (2) anys de garantia vigent des de la seva data d'adquisició (factura). 

Contacte Optimus Ferreteria

Pots contactar amb nosaltres de tres (3) maneres:

  1. A través de l'espai de contacte que tens a la web, pots realitzar-nos totes les preguntes i dubtes que tinguis. Et respondrem el més ràpid possible.
  1. A través de la via telefònica al 900 500 525 de dilluns a divendres de 8:00h a 18:00h
  1. A través del xat permanent. Deixa'ns el teu comentari i si està dins de l'horari comercial et responem ràpidament. Si no, la resposta serà una mica més tard.

Lliurament o recollida de la comanda

Les comandes es lliuraran en un termini de 48/72 hores en dies laborables (el lliurament a Balears pot demorar-se 1 o 2 dies més de lo previst),  això és aplicable a les comandes tant recollits en botiga com els de lliurament a domicili. (No hi ha lliuraments en dissabtes, diumenges i dies festius). Comença el compte enrere una vegada confirmat la comanda per “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” i confirmat per email.

Les comandes amb lliurament a domicili rebran un missatge SMS o correu electrònic conformi la seva comanda està en repartiment i tindrà fins a tres possibilitats de lliurament en cas que no estigui disponible, si el transport és de Correus.

L'adreça de lliurament a domicili té un cost afegit de transport que es veurà reflectit en la comanda. L'import aplicable a les despeses d'enviament variarà en funció de la direcciò de lliurament indicat a l'hora de realitzar la comanda i el pes i volum del mateix.

Pot consultar les tarifes d'enviament aquí.

Per a les comandes de recollida en botiga, rebrà un missatge SMS o correu electrònic de “disponible la seva comanda en botiga” i tindrà un màxim de 7 dies laborables per poder recollir la comanda. En cas de no disponibilitat de recollida contacti amb nosaltres a través de les 3 vies de comunicació online i telefònic. Totes les comandes recollides en botiga NO tenen cost de transport.

Per a la seva recollida en botiga ha de consultar l'horari comercial de la botiga disponible en les diferents opcions de consulta de botiga Optimus. . Solament podrà recollir les seves comandes en la Península i Balears.

Per a totes les comandes de recollida en la botiga, deuràs presentar el document nacional d'identitat (DNI), targeta de residència o passaport, conjuntament amb la factura de la comanda en qüestió.

NO tots els productes són susceptibles a ser recollits en botigues. Els productes no susceptibles a lliurament en botiga,  són per motius de volum, pes o fràgil per trencament, per evitar manipulacions innecessàries o arriscades.

D'una mateixa comanda pots tenir 2 tipus de lliurament segons els teus criteris d'enviament, en recollida en botiga i lliurament en domicili.

En Optimus online no recollim els aparells antics que puguin tenir per la seva substitució de compra o deixalla. Per a això existeixen altres mecanismes oficials que els informaran.

 

Devolucions

(sol productes comprats a través de www.optimusferreteria.com)

 

Termini de devolució

El termini que a continuació es detalla començarà des de l'emissió de la data de factura.

  • 15 dies laborables és el termini de desistiment/devolució.

El producte ha d'estar sense utilitzar i en perfectes condicions. Incloent accessoris, documentació i embalatge original. Conforme a les excepcions al Dret de Desistiment regulades en el RDL 1/2007, no s'admetrà la devolució d'aquells productes configurats a mida (personalitzats). Una vegada rebuda la mercaderia en el nostre magatzem, i prèvia comprovació de l'estat de la mateixa, es procedirà al reintegrament del seu import en els termes establerts en el RDL 1/2007, conforme a la modalitat de pagament realitzada, transcorregut un termini màxim de 15 dies, es realitzada al pagament de l'abonament corresponent.

 

Mètode de devolució

Per realitzar la teva devolució, pots utilitzar qualsevol d'aquests mitjans:

  1. Gratis en les botigues de la cadena Optimus.
  2. Per telèfon en el 900 500 525.
  3. Per correu electrònic a través de “contacte”.

 

Devolucions gratis en les nostres botigues de la cadena Optimus

Tots els productes tenen política de devolució en botiga a excepció d'aquells que no permeten ser lliurats mitjançant Clic & Collect.

Si tria aquesta opció haurà d'informar a “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” a través de “contacte” indicant-nos la botiga

 

Devolucions des del domicili

En cas de devolució d'articles, la recollida dels quals s'efectuï al domicili, el cost directe de la devolució del ben o servei serà assumit pel client segons es recull en la LGCU.

L'import del cost de transport serà notificat des de “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.”

 

Excepcions al dret de desistiment

El dret de desistiment no serà aplicable a:

  • La prestació de serveis, una vegada que el servei hagi estat completament executat, quan l'execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva banda que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat, haurà perdut el seu dret de desistiment.
  • El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat desprecintados després del lliurament (tapes WC, alimentació, mascarillas i i altres productes de protecció…).
  • El subministrament de béns que després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'hagin barrejat de forma indissociable amb altres béns.

 

 

*Si té qualsevol incidència en el lliurament, desperfecte en el transport, deus d'indicar-ho en l'albarà del transport i posar-se urgentment en contacte amb nosaltres per a la seva tramitació. “OPTIMUS FERRETERIA, S.L.” solament desitja donar el millor servei als seus clients.

DIY - Decoració de Halloween

T'expliquem pas a pas 3 idees per decorar casa teva per Halloween de manera senzilla, barata i reutilitzant material. Sorprèn als teus amics amb una casa tenebrosa!

Veure més Opticonsells…

¡Rep els nostres Opticonsells!

Trucs, tutorials, idees per DIY, decoració…