CA

Seguim ONLINE! Pots comprar des de casa escollint la teva botiga més propera amb opció de venta online.

Troba la teva ferreteria més propera!

La teva botiga: Cerca la teva botiga favorita

enrere

enrere

Condicions de Compra

 

 

Optimus Ferreteria és el servei que ofereix la cadena de ferreteria Optimus per poder comprar per via online a través de les nostres botigues.

Per poder comprar en línia, només ha de navegar pels nostres milers de productes que li oferim, triar una botiga amb servei de Venda Online i afegir-los a la cistella de compra. Així de fàcil !!

Per poder finalitzar la seva compra, seguiu els passos de la pàgina i ompliu tots els camps necessaris de l'apartat de comanda.

Té diverses opcions de recollida o lliurament de la comanda:

  1. Recollir en botiga: Pot recollir la seva comanda físicament a la botiga que ha seleccionat. (Aquesta opció de recollida a botiga NO té cost de transport.)
  2. Lliurament a domicili: Seleccioneu l'opció de lliurament a domicili per rebre la seva comanda a casa, ompli les dades i ens posem en marxa per fer el lliurament.
    Actualment la nostra cobertura de venda online, lliurament de domicili i recollida en botiga, està disponible per a Península, Balears, Andorra i Canàries. (Sempre que es triï una botiga dins d'aquesta zona.)

 

Formes de pagament

Podrà efectuar el pagament triant entre diferents opcions, segons disposi la botiga amb venda online escollida.

Com a sistema de pagament electrònic, utilitza els serveis de processament de pagaments a través de la passarel·la de pagament de comerç electrònic de Redsys. Totes les dades proporcionades a aquests efectes són encriptades sota el protocol SSL ( "Security Socket Layers") per garantir la màxima seguretat dels mateixos, no podent ser interceptats durant la seva transmissió per la xarxa.

 

Preus de venda online

Els preus de venda a el públic (PVP) apareixeran una vegada esculli una botiga amb venda online. Tots els preus tenen l'IVA inclòs en el PVP.

Les botigues físiques poden tenir diferents PVP's, sempre per motius d'afectació de la competència en zones geogràfiques o per promocions locals que puguin realitzar.

 

Confirmació de comanda

Immediatament després que s'hagi efectuat el pagament, rebrà un correu electrònic de confirmació de la teva comanda. Assegureu-vos que l'adreça de correu electrònic i el telèfon de contacte de la seva comanda és correcte. De la mateixa manera, revisi la seva carpeta d'spam com a correu brossa.

 

Disponibilitat de producte i garanties

Tots els productes que surten amb opció de compra a la web tenen disponibilitat d'estoc garantida.

Si per algun motiu, un producte la disponibilitat ha estat confirmada i a l'hora de preparació de la comanda s'ha esgotat o alterat l'estoc per motius aliens a la nostra voluntat; la botiga escollida contactarà amb vostè per oferir-li les possibles solucions.

Garanties de producte: Li oferim exactament les mateixes garanties de producte que ofereix la venda en botigues físiques.

Tots els productes tenen com a mínim dos (2) anys de garantia vigent des de la seva data d'adquisició (factura).

   

Contacte

Per a qualsevol dubte, modificació o incidència amb la seva comanda, haurà de contactar directament amb la botiga escollida. Si ja ha realitzat la comanda, tindrà les seves dades en l'e-mail de confirmació. Si és per a una consulta, trobi la seva botiga a: www.optimusferreteria.cat/buscar-botiga/ filtrant pel codi postal o població i accedint a la seva fitxa trobareu les dades de contacte.

 

Lliurament o recollida de la comanda

Les comandes es lliuraran en el termini indicat per la botiga que hagi escollit. Comença el compte enrere una vegada rebi la confirmació de la comanda per correu electrònic.

La direcció de lliurament a domicili té un cost afegit de transport que es veurà reflectit en la comanda. Aquest import variarà en funció de l'adreça de lliurament indicada i el pes i volum de l'paquet.

Per a les comandes de recollida a botiga, rebrà un correu electrònic de "disponible la seva comanda en botiga". En cas de no tenir disponibilitat per anar a recollir-lo, contacti directament amb la botiga. Les comandes recollits en botiga NO tenen cost de transport.

Per a la seva recollida en botiga ha de consultar l'horari comercial de la ferreteria disponible a la fitxa de la seva botiga. Ha de presentar el DNI, targeta de residència o passaport, conjuntament amb la factura de la comanda en qüestió.

  

Devolucions

Plazo de devolución

El termini que a continuació es detalla començarà a comptar des de l'emissió de la data de factura.

D'acord amb les excepcions a el Dret de Desistiment regulades en el RDL 1/2007, no s'admetrà la devolució d'aquells productes configurats a mida (personalitzats). Un cop rebuda la mercaderia en el nostre magatzem, i prèvia comprovació de l'estat de la mateixa, es procedirà a el reintegrament del seu import en els termes que estableix el RDL 1/2007, d'acord amb la modalitat de pagament realitzada, transcorregut un termini màxim de 15 dies, es realitzada a el pagament de l'abonament corresponent. Els productes han d'estar en bon estat, en cas de deterioraments del producte o embalatges, es pot realitzar una depreciació de l'import a retornar.

 

Mètode de devolució

Per realitzar la seva devolució hauràs de contactar amb la botiga escollida, explicar-los el motiu de la devolució, i ells li explicaran el procediment a seguir.

 

Excepcions a el dret de desistiment

El dret de desistiment no és aplicable a:

* Si té qualsevol incidència en el lliurament, desperfecte en el transport, has de indicar-ho en l'albarà de l'transport i posar-se urgentment en contacte amb la botiga on has realitzat la comanda per procedir a la seva tramitació.

Catifes antilliscants de bany: com triar-les i mantenir-les

T'expliquem tot el que cal saber sobre les catifes antilliscants de bany, com triar-les, característiques, materials i com mantenir-les.

Veure més Opticonsells…

¡Rep els nostres Opticonsells!

Trucs, tutorials, idees per DIY, decoració…