CA

Troba la teva ferreteria més propera!

La teva botiga: Cerca la teva botiga favorita

enrere

enrere

Condicions de Compra

 

 

Optimus ferreteria és el servei que ofereix la cadena de ferreteries Optimus per comprar a aquesta xarxa de botigues a través d'internet. Actualment la nostra cobertura de venda en línia està disponible per a la Península, les Balears, Andorra i les Canàries (sempre que s'esculli una botiga amb venda Online d'aquesta zona).

Per poder comprar en línia només heu de navegar pels productes que trobareu organitzats en seccions, triar com a “botiga preferida” una botiga amb servei de Venda Online i afegir els productes que siguin del vostre interès a la cistella de compra.

Un cop fet això ha de finalitzar la compra seguint els passos indicats a la pàgina i emplenant tots els camps necessaris de l'apartat de comanda.

 

Formes de pagament

Podeu efectuar el pagament de la vostra compra triant la modalitat que més us convingui d'entre les diferents opcions que pugui oferir la botiga amb venda online escollida i que per exemple poden ser:

  

  

Com a sistema de pagament electrònic s'utilitzen els serveis de processament de pagaments a través de la passarel·la de pagament de comerç electrònic de Redsys, on totes les dades proporcionades a aquests efectes són encriptades sota el protocol SSL ("Security Socket Layers") garantint la seva seguretat .

 

Preus de venda en línia

Els preus de venda només són visibles una vegada seleccionada com a favorita la botiga amb venda en línia. Tots els preus de venda mostrats són unitaris i inclouen IVA.

D'altra banda, a les botigues “físiques” es poden trobar preus de venda diferents als de la seva pàgina web per diferents motius, per exemple, quan fan ofertes o promocions puntuals dins de l'àmbit local per tal de dinamitzar les vendes o l'estoc, o també quan la botiga es troba en un entorn de forta competència degut a la concurrència amb altres operadors del mateix sector que puguin estar establerts dins de la seva mateixa àrea d’influència.

 

Confirmació de la comanda

Quan hagueu efectuat el pagament de la seva compra rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la seva comanda. Si us plau, abans de la seva validació assegureu-vos que les dades facilitades: adreça de correu electrònic i telèfon de contacte són correctes.

En cas de no haver rebut aquest missatge de confirmació transcorregut un temps raonable, reviseu la safata de “correu electrònic no desitjat” o “spam” del correu electrònic, per si el missatge ha estat desviat a ella.

 

Disponibilitat de producte

Tots els productes mostrats a la web amb l'opció de compra activada tenen la disponibilitat d'estoc garantida, i per tant és possible afegir-los a la cistella de la compra.

Si per qualsevol motiu un producte la disponibilitat del qual ha estat confirmada en el moment de fer la compra (i que per tant es troba a la confirmació de la comanda), finalment no estigués disponible a l'hora de la seva preparació (per exemple, que s'hagi esgotat o alterat l'estoc degut a causes alienes a la nostra voluntat), la botiga amb venda en línia on va realitzar la compra contactarà amb vostè per resoldre aquesta incidència, per oferir alternatives o possibles solucions.

 

Garantia dels productes

Qualsevol producte adquirit per internet a una botiga Online Optimus disposa de les mateixes condicions de garantia del mateix producte adquirit a la botiga física corresponent.

En relació amb la garantia dels productes i béns adquirits, la xarxa de botigues Optimus assegura el compliment amb la legislació vigent que s'apliqui en el moment de l'adquisició del producte, prenent com a referència la data de la factura de compra.

En aquest sentit i de manera merament informativa, s'informa que després de la modificació de la Llei General de Defensa dels Consumidors i Usuaris s'indica de manera general que el termini de garantia dels béns adquirits des del dia 1 de gener del 2022 és de 3 anys des del moment de la seva adquisició i d'acord amb els supòsits establerts i detallats en aquesta modificación

 

Contacte

Per a qualsevol dubte, modificació o incidència amb la vostra comanda, haureu de contactar directament amb la botiga amb venda Online on va realitzar la compra:

 

Lliurament o recollida de la comanda

La comanda serà lliurada en el termini màxim indicat per la botiga Online triada i serà informada en el moment de realitzar la compra. Aquest termini s'iniciarà a partir del moment en què rebeu el correu electrònic de confirmació de la vostra comanda.

Hi ha dues modalitats de lliurament:

És important que abans de dirigir-vos a la botiga a recollir la vostra comanda us assegureu de fer-ho dins de l'horari comercial d'obertura/atenció al públic de l'establiment. Recordeu que perquè la vostra comanda us sigui lliurada s'haurà d'acreditar com a titular d'aquest, presentat el vostre DNI, targeta de residència o passaport, i còpia de la factura de compra.

 

Devolucions

 

Devolució per desistiment

“Per exercir el dret de desistiment el consumidor haurà de notificar la seva decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu electrònic.)" El termini màxim transcorregut per acollir-se a aquest motiu de devolució és de 14 dies naturals des del lliurament o recollida de la comanda.

 

Excepcions al dret de desistiment

D'acord amb l'article 103 Excepcions al dret de desistiment regulades al RDL 1/2007, el dret de desistiment no és aplicable als casos que es refereixin a:

 

Devolució per no conformitat

Per a aquells casos que no estan contemplats a les excepcions al Dret de Desistiment, de forma general, els productes tornats s'han de trobar en bon estat. En cas que hi hagi algun deteriorament al producte o al seu embalatge Optimus es reserva el dret d'aplicar una depreciació de l'import a tornar per aquest motiu.

D'acord amb el RDL 1/2007 una vegada rebuts els productes al nostre magatzem i després de comprovar-ne l'estat es procedirà al seu abonament en el termini màxim de 15 dies i en la mateixa manera de pagament en què va ser satisfeta la compra.

 

Mètode de devolució

Per realitzar la devolució dels productes adquirits haureu de contactar amb la botiga en línia on va realitzar la compra, explicar-vos el motiu de la devolució i serà el personal de la pròpia botiga qui us facilitarà les indicacions necessàries i el procediment a seguir.



Dóna una segona vida a la teva cadira vella!

Dóna una segona vida als teus mobles vells, avui t'ensenyem com restaurar una cadira i tapissar-la.

Veure més Opticonsells…

¡Rep els nostres Opticonsells!

Trucs, tutorials, idees per DIY, decoració…