El llançament de la venda online d’Optimus ha marcat un punt d’inflexió en el creixement de la marca i la seva consolidació com a ensenya ferretera de proximitat. El canal digital està permetent progressivament als establiments apropar-se més als nous consumidors, reforçant el negoci i ampliant les possibilitats de creixement.

Optimus va tancar 2017 amb 294 establiments, superant les xifres de creixement del 2016 i amb presència a 10 comunitats autònomes, a més d’Andorra. La marca ha continuat amb aquesta evolució positiva en el primer semestre de 2018. Actualment Optimus té un total de 325 botigues.

En aquests primers mesos, les cooperatives QFPlus, Coinfer i Synergas han sumat 31 establiments a la marca repartits pels seus territoris d’influència, ampliant la cobertura d’Optimus en territoris en què ja està present per guanyar força.

La previsió del segon semestre de l’any és seguir sumant botigues i impulsar la capil·laritat en tot el territori nacional. L’objectiu d’Optimus és finalitzar 2018 amb 411 botigues, el que es tradueix en 117 més respecte a finals de 2017 i un creixement del 39,8%. Aquesta evolució permetrà a Optimus apropar-se al seu pla de negoci per 2022 pel qual vol assolir els 890 punts de venda, convertint-se en el primer actor de capital espanyol en el mercat ferreter nacional i quart grup en quota de mercat espanyol.

Com a peça clau en el creixement de la marca pel territori, Optimus realitzarà al llarg del segon semestre de l’any, i especialment en els darrers mesos, quan es concentra gran part de l’activitat comercial, una àmplia campanya de publicitat offline per cooperatives que reforçarà la imatge de la marca i de totes les seves botigues. A més, aquesta acció es complementarà amb una potent campanya digital que tindrà especial focus en el període nadalenc.

Estigues atent@ als propers Optimus News per conèixer més detalls.