La plataforma de venda online Optimus celebra ja mig any des del seu llançament, un projecte dissenyat per impulsar el negoci de les botigues i arribar a més i nous consumidors. La prioritat d’Optimus ha estat oferir als socis una entrada a l’omnicanalitat per desenvolupar els seus negocis davant el creixement del món digital i de les noves formes de compra.

Per culminar aquest propòsit, Optimus ha introduït un projecte que permet als socis comptar amb la seva pròpia pàgina web sota el paraigua d’Optimus. A través del domini de cada soci, Optimus ofereix una web personalitzada al negoci de cada establiment en la qual, a més, s’afegeixen tots els serveis de la web principal Optimusferreteria.com.

Gràcies a aquest projecte, Optimus ha desenvolupat durant el segon trimestre de l’any 25 webs per socis, de les quals 9 inclouen un carret de compra amb què els establiments poden oferir als seus clients realitzar les seves compres online i enviar-les als seus domicilis o recollir-les a les botigues. La funcionalitat d’e-commerce s’ha aplicat a aquells socis que complien els requisits i serveis necessaris per donar suport a una web de compra online.

Junt amb el desenvolupament de les webs sota la marca Optimus, els socis també poden incorporar el servei de quiosc QuéFacil als seus establiments. Per integrar amb aquest servei és necessari que els socis comptin amb la nova web sota la plantilla Optimus amb el seu catàleg de productes i, de forma opcional, amb el carret de compra. Amb aquest servei, els clients poden realitzar compres sota comanda als mateixos establiments: tan sols han de seleccionar a través d’un sistema interactiu els productes d’interès dins del catàleg del soci i procedir a la compra directa des de la botiga o demanar-los de forma online.

Els pròxims mesos està previst el desenvolupament de 100 noves webs per socis. Una oportunitat amb què els establiments Optimus poden impulsar el seu negoci de proximitat al món online.