El darrer 4 d’abril Cofedas va presentar als seus socis la situació actual d’Optimus i els objectius de la cadena per aquest 2018, dins de l’operativa de la cooperativa.

Els responsables comercials de Cofedas van exposar a més de 40 assistents els avantatges que suposa pels punts de venda la marca Optimus, operatives i processos en la selecció d’assortiments, els resultats de la campanya publicitària del Nadal i l’ambiciós pla de mitjans a Astúries, Lleó i Burgos per aquest 2018.

Durant la presentació, els assistents van poder veure mostres de productes que els principals proveïdors d’Optimus ofereixen per incorporar als diferents establiments. A més, un cop finalitzada la reunió, els assistents van intercanviar opinions entre els que ja formen part d’Optimus i els que tenen interès a unir-se a la cadena. Els socis d’Optimus van mostrar, un cop més, el seu suport
a Optimus com una palanca clau per impulsar el seu creixement i van compartir impressions sobre la situació actual del sector i el paper de l’entorn digital al negoci.