A començament de 2018, Optimus va presentar la plataforma de venda online per impulsar el negoci de les botigues i arribar a més i nous consumidors. Ara la marca introdueix un nou projecte que permetrà als socis comptar amb la seva pròpia pàgina web sota el paraigua d’Optimus,

A través d’aquest projecte cada soci podrà, a través del seu propi domini, tenir una web Optimus alineant el seu negoci online també a la marca. El soci, a més, podrà optar entre tres models diferents segons les mateixes necessitats:

• El primer model oferirà el desenvolupament i manteniment de la web corporativa del soci sota una plantilla comuna d’Optimus per a tots els establiments.

• El segon format permetrà, a més del desenvolupament de la web corporativa del soci en la plantilla Optimus, publicar el catàleg de productes propi de l’establiment.

• Per últim, el tercer format afegeix un carret de compra perquè, aquells clients que ho desitgin, puguin comprar directament a la seva ferreteria de proximitat a través del canal online.

Per dur a terme un d’aquests tres models, les cooperatives hauran de preparar i adaptar la informació entre la web actual del soci i els detalls de la cooperativa a la qual pertanyi. Tot això permetrà als socis disposar d’una pàgina completa en l’entorn d’Optimus, sumant forces amb la resta d’establiments.

En les setmanes vinents, Optimus activarà el projecte per a tots els socis. Informarem en els propers Optimus News.